23-12-08 Nattetid

Jag har lite svårt att nana... jobbigt..
Ska snart spela Heroes of might and magic med kusin jimmy som är här,
Han städade hemma hos mig och faren innan, jag spelade in när Jimmy skulle vika pappas kläder haha.Väldigt noga var han!
Annars har vi druckit kaffe kollat på någon hel skum film och druckit *utan sockerfan! För att Jimmy min jävla fuck kusin som jag gillar ibland (när han håller käften iaf) tog de 2 sista!*

Kusin Jimmy och jag <3 (gammal bild)
 Haha, Jimmy jafaaan, minns när vi var små, vi var två små och stygga haha..
Lekte med batman, Robin, Catwoman och robotar när vi var små..
Han var den första som visade mig hur man fick fram en låga på tändaren också :)
Han var liten och kaxig har alltid varit jobbig (lite ADHD) precis som jag haha
Times <3


Kusinerna Jimmy och jag (gammal bild)
Gamla bilder på mig och kussin
Times to remember







Magnus <3

Jag är så himla glad att jag träffade dig älskling <3
Du är för bra för att vara sann..
För mig så är du den perfekta, verkligen..
Du har sagt många grejer till mig som har gått rakt in i hjärtat på mig, och du har fått mig att känna någon sorts sällsynt glädje som jag inte kännt av innan <3
Älskar dig <3

Jag har varit lite tråkig den sista tiden, vet inte riktigt varför förlåt för de, men hur som helst så älskar jag deeej <3
Magnus min älskling i somras i Halmstad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0