23-12-08 Snart är de jul!

Bara en dag kvar till Julafton nu..

Inatt sov min kusin Louise hemma hos mig, jag satt uppe till 4 inatt någon gång..
Vaknade ganska sent, Louise tjatade antagligen på mig nån timme innan jag vaknade..
Sen gick vi upp Louise plattade håret och jag lockade mitt!
Ännu mer än vad jag redan har! De ni, händer dock inte ofta..
Sen drog vi in till stan och jag skulle leta efter julklappar till Magnus som kommer ner Juldagen för att fira jul med mig och min släkt på mammas sida på annandagen :)
Jag och Louise (kuss)

Vi träffade Petra (gamla klassen 9c) på bussen, hon gick med oss lite i stan så kollade vi presenter till min älskling Magnus <3

GRR... Jag hittade en sexig tomtedräkt for women only inne på Buttericks tänkte köpa den och Petra pushade men nej, det blev en hel del annat småttis och gottis istället hoppas detta blir bra, sen så tog pengarna slut, käkade på pasta huset idag med... *yumie*...
Jag som julshoppat





Jag saknar:

-Min Frida
-Mocca Latte på Espressohouse
-julstämning (och julen är imorgon!)
-Old times
-Magnus min älskling
-Jennifer, Johanna och Jossie
-my class!
-Pengar på fickan
-En redig resa
-Skratt och glädjetårar
-Sola solarie
-min kamera!





Jag mår okej idag, Fan, hade velat ha mer julstämning..
Men jag är bara trött HELA TIDEN!
Jag vill bara sova sova sova!
Jag har panikångest för alla skol-arbeten fortfarande..
Jag har gjort det mesta men varken lämnat in eller någonting.
Och sen så ska vi ju ha läst ut en bok och så tills vi börjar igen efter lovet..

Jag idag...



Kommentarer
Postat av: joss

missya2

2008-12-24 @ 13:19:52
URL: http://jjjous.blogg.se/
Postat av: Therese

FIn bild :)

2009-03-30 @ 21:45:05
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0