29-12-08

Denna veckan har varit upp och ner..
Magnus har varit här och det har iaf varit kul det :)
Lite små gnabb har de väl varit emellanåt..
Men annars så har vi ändå hunnit med en del skoj också :)
Vi har myst, kollat film, umgåtts med min daddy och skrattat en del..
firat jul med släkten på min mammas sida oxå :)
Och varit hemma hos faster med släkt och sjungit karoke :)
Även träffast Jossie en stund <3, nice too see u <3 Magnus var oxå här då :)


jAG




Haha jag fick ihop en present till min älskling i sista sekund, köpa present när man knappt har money, aint easy xD
Men fick ihop en del smågrejer trots allt.




Och jag fick en del grejer med hos mammy o släkT
Min älskade mamma CarinaGamla bilder från Tingsryd

-Presentkort!:

-HM
-JC
-Ginatricot
-ESSPRESSO HOUSE!
-väckarklocka
-smycken
-clothes

SÅ SÄG TILL OM NÅGON ÄR SUGEN ATT FIKA MED MIG? :)

Kommentarer
Postat av: joss

jag eeeeeeeeeeeee

2008-12-30 @ 19:15:25
URL: http://jjjous.blogg.se/
Postat av: iss

FIKA ME MEJ FÖR FAN JAG FICK OCKSÅ PRESENTKORT PÅ EH! :D:D::D:D<3

2008-12-30 @ 21:32:21
URL: http://iss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0