s.f första inlägg



Jahopp, då börjar man blogga nu då?..
i've got no clue on what i do.. haha men men de blir nog bra
:)

Har varit i skånelän hela helgen.
Först var jag i Eslöv hos min älskling Magnus, de va lika mys som alltid
Sen hälsade jag på mor min i malmö,
Skolan i H-staden har börjat igen, ny vecka nya tag hmm..
Det är bara det att jag inte har varit där ännu...
Istället blev jag kvar här i Malmö och har pluggat en del svenska grejer som jag låg efter med.

Google bild
Brist on pics here (bild från google)

kort om helgen dårå:


Fredag: Vaknade försent kom inte iväg till skolan.. Fick skjuts av Farmor till tåget och drog ner till Lund..
Träffade älsklingen Magnus och så fikade vi såklart på Espressohouse (måste dock erkänna att inget slår Espressohouse i Halmstad där det är fan så mycket mysigare än på alla andra ställen!) :)
Efter en kaffe och en Mocca latte åkte vi vidare till Eslöv...
Det var lika mysigt som alltid <3
Vi kollade lite film och bara myste <3
Fick min julklapp av Magnus nu med :) Halsband och örhängen Pilgrim! Jätte fina så glad jag blev...
Tack till finaste <3

Vilken panik ångest jag får ändå! han har köpt nåt jätte fint till mig och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till han!

Lördag: Vaknade upp hos älskling, sov nästan bort över halva dagen..
 
Sen så åkte jag vidare till malmö, väl på tåget så satte jag mig i en sån vagn där man sitter bredvid och framför ett helt gäng andra människor som inte heller har råd med en plats biljett på tåget ^^ ...
Där satt jag granskade folket framför mig samtidigt som dem gjorde samma sak med mig xD som vanligt! haha
Sen så var det fyra stycken som satt i samma vagn framför mig, typ en familj, så sa deras barn något och hela familjen började gap skratta, jag hade musik i öronen så hörde tyvärr inte.. Så såg jag hur alla andra i vagnen också började skratta bara för att den här familjen skrattade, nån böörjade gråta av allt skratt folk som inte kände varandra skrattade hej vilt xD och haha jag var nära på att börja gråta av skratt jag med trots att jag inte ens visste vad alla skrattade åt... Så pinsamt men japps, alla vart ju fyllda av glädje, och bjag var inte ensam :) haha

väl framme vid stationen fick jag vänta en bra stund innan mor min hann hämta upp mig...
Ganska tradigt...
Och de här Jäv*a telefon försäljarna är helt galna!
En sån kille för telenor stannade mig, med musik i öronen viftade jag bort honom med handen samtidigt som jag fortsatte gå med musik i öronen...
Men man känner ju sig så dum som bara går när någon pratar med en, även om det är telefonförsäljare haha
så tillslut stannade jag..

- Jag har comviq! Och i'm PROUD!
sen gick jag vidare och han viftade på mig med pekfingret "komsi komsi" som om jag vore någon hund eller nåt xD
Sen kom mor min och vi gick vidare, pratade om en hel del bland annat att hon antagligen snart ska flytta ner, så att vi kan bo tillsammans :)

Sen kom vi fram till ett hotell väldigt fint!
Scandic tror jag det var :/ i malmö..
Där var morfar och Agneta och dem bjöd på mat.
Jag åt nån sån sandwich för ca: 200 kr helt sjukt, jag kände mig riktigt bortskämd! servicen var för fin och hela stället var för fint bara, jag kände mig lite obekväm måste jag erkänna. Kom dit med mina vanliga aa alldagliga kläder liksom fick springa upp direkt på rummet och byta om till finare kläder innan jag skulle sätta mig där nere bland allt "fint folk" haha..
Japps kände mig kanske inte riktigt hemma xD haha vågade inte prata i mobilen där länge och vi näöstan viskade när vi pratade med varandra haha..
Sen gick jag och mamma ut och kollade på Lucian en liten stund, det var väl hm.. fint...
Sen så satt vi där ett tag. Jag, mamma, morfar och Agneta..
Vi pratade om jobb, utbildning och i varje mening råkade jag typ nämna att det hade varit helt underbart om man kanske hade en "digital system kamera canon 400D" :)
 Sen så berättade morfar lite om hur han hade de när han jobbade på sjön och sånt som ung :) väldigt trevligt..

Senare under kvällen kom Magnus hem till mig, mamma och Micke.. Vi kollade skräckfilm. Mirrors och en till...
Asså Mirrors var faktiskt väldigt läskig asså!
Jag vågade knappt gå på toaletten efter filmen haha

Söndag: Jag vaknade i hyfsad tid idag, gjorde mig iordning, Magnus vaknade drog hem och jag och mor min åkte till kvinno-kramis för att äta julbord..
Där var det en del folk och massa mat :)
Det var mysigt men jag var väldigt trött... Vi åt fett och sen byggde vi pepparkakshus :)
Efter detta åkte vi hem
and im still in malmö :D

Kommentarer
Postat av: magnus

hej vad duktig du är hehe min tjej e så mycket duktigare än mig älskar dig gumman

2008-12-21 @ 13:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0