13 Jan 2009


Idag valde jag min inriktning och i första val tog jag RADIO!
Hoppas detta blir bra nu..

Jag har faktiskt varit jätte duktig idag :)
Pluggat en hel del också!
kl är: 19.00 nu och jag är
JÄTTE trött!


Jag photo by iss :D







Hampus
Tror Issa tagit denna bilden? kanske? :)
Hampe hade med sig sin vän till skolan idag haha bästa var ju när dem gick in i medieteket efter oss så var det en tjej inte långt ifrån oss som sa: - SHIT! Finns det en till sån!
haha som jag och Issa skrattade. Dem är asså lite lika på nåt vis Hampe och hans vän, typ samma sorts kläder, kortklippt, med någon dreads där bak och aa piercingar haha de va lite sköj :)





Isabelle <3









Faaan!
Snart ska vi få nya klasser och innan man vet ordet av det så är vi helt splittrade! Mp08c och Mp08d :(
Tråkigt! Hoppas man håller kontakten med vissa ändå även om man inte kommer gå i samma klass längre..
BLÄ, och vad i helvete ska jag göra utan Isabelle?? :O














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0