Nyårsafton m.m HAPPY NEW YEAR

Nu har jag varit med Magnus i flera dagar..
Vi har ju haft våra med och motgångar under dessa dagar..





Jag berättade en sak för Magnus under veckan som hänt :/ tungt var de :(

Haha ironiskt nog
så får jag höra lite senare från någon annan att jag är en hora/fitta!

Känns hmm, bra! eller inte :/
Menmen Jag har logiskt sätt inte gjort något fel,
så japps sry men this time så kommer jag inte gå runt och må dåligt....

Visst önskar jag att jag hade kunnat få det ogjort nu,
om jag visste att allting skulle bli såhär
så ska jag ju säga att jag önskar att det dära aldrig hänt!

AJA FUCK IT!





GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!!!

google bild




Hur som helst jag har min underbaraste älskling Magnus och jag är så otroligt glad för det!


På nyårsafton var jag och Magnus hos honom först
,
-Han lagade mat, jag hjälpte bara till mini lite haha..
Han gjorde:
Kycklingfil'e med mozarella i, inlindat i bacon och potatis klyftor och tzatsiki till!
MIN ÄLSKLING KAN!

-gjorde vi oss iordning
-Sen åt vi middag med ljus och MUMS vad GOTT!
-Sen åkte vi vidare till Malmö hem till mamma och Micke och kollade fyrverkerier och drack alkoholfri champange typ, haha
Det var mysigt <3


bild från google

Dagen efter det försökte jag sluta röka och believe it or not men jag klarade nästan hela dagen! *stolt*
Magnus tog en cigg de första han gjorde, och för mamma går det himla bra faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: joss

ring mig gumman

2009-01-07 @ 13:08:34
URL: http://jjjous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0