28 Mars 09 Fotboll

Vaknade bredvid fina fisken Higgins :)
Sen kom Jennifer och vi käkade frukost tillsammans med C (Faster) och pappa




Bara tagit det lungt idag :)
Sen skulle jag åkt på Kalas men det blev inte så, istället följde jag med Jennifer till Sperlingsholm.
Nu sitter jag här med Jp, druckit nån öl kollat lite fotboll. Lyssnat musik och snackat en del :)

Jag



Vi flummade, flabbade och snacka en massa gojs haha xD Skulle egentligen dragit ut på krogen tydligen (mer än vad jag visste, innan vi åkte dit) Men så blev det inte...

Jag och JP


Jag o Jennifer Jag o Jennifer haha Jag och Jennifer flum Jag och Jennifer haha Gapflabbar!
Vi gav upp kvällen, jag hade tagit nån öl och så, meningen vart väl att det skulle hänt något, men istället bytade vi om till myskläder jag tog min sista öl och Jennifer drog i sig sin medicin eftersom det ändå inte skulle hänt nåt intressant denna dag :) Men det slutade med att vi flummade rätt ordentligt ändå, Snackade om Thåström och DiLeva m.m Och skrattade en heeel del!


Skadade Jp haha

Omgjord bild på mig xD


JP hahaha


Jag glidarn xD

Lyssnade på Thåström och hittade en gammal hederlig Goa head skiva <3
haha

Vi haha

Jag bjuder på dessa otroligt HEMSKA bilderna! haha... Garanterat de fulaste på länge! Men sköj var det ju :)

Kommentarer
Postat av: öh

assåå love

2009-03-28 @ 23:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0