30 Mars 09 - Radio

Har Precis kommit till skolan (skippade första lektionen) för att få en Mocca Latte av Jennifer på Espresso house, där jag blev så påkommen av min kära mamma som tydligen också satt där och gottade sig.

Men vi gjorde en bra deal! Om jag lovar att visa min närvaro VARJE DAG för henne så skulle hon betala ett Espresso kort till mig, Så japps så fick det bli!

Sen kom Cissi med och vi alla gick runt och kollade kläder och grejer, nu har jag precis kommit till skolan, träffat min älskade Frida och nu är det Radio-time :)

Vi i studion

Nikki, Jag och Frida in action!

Jag och Frida <3

Jag och Frida
Efter att ha suttit i studion, snackat en massa skit och dansat och sjungt så bliiire HOT!

Frida jag och Tobbe
The mtf future




Efter att ha storstädat i lägenheten i Sperlingsholm med Jennifer så åkte jag vidare hem till Fishi <3
Och sedan vidare till moren och Jessica och sov där..
Jag spenderade ungefär halva natten framför TV:n.. Japps Jag kollade på något Iranskt program där dem snackade om nyårsafton och invigde våren, var någon liten rappare med och några tjejer som dansade Afghan dans?.. Aa vad kan man säga?
Mitt upp i alltihop så ploppade Reinfeldt den tråkmånsen upp och även han, den gubben, skulle välkomna våren men självklart inte med egna ord utan han satt och läste rakt av nån text vid sidan av kameran typ...
USCH för honom han sabbade min natt!....
Jag gillar inte Reinfeldt, Tycker inte om Moderaterna men annars bryr jag mig inte om politik så mycket, men Reinfeldt ska bort, såäre!...
Norouz- vårens ankomst?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0