Hjärnan mellan benen?



Kom hem, dödstrött. efter en dag på stan, men jag hann inte sitta länge i soffan och slappa förens min moster är utanför redo med träningskläder och hela köret och ska ha med mig och mamma på "powerwalk". Så vi gick vid nån skogskant vid vattnet, jätte fint! De börja regna lite på vägen så man såg en tydlig regnbåge, önska jag kunde ta bild på det!


Väl hemma så kom Grannen/Citronen upp, så förhörde jag henne inför hennes prov som hon ska ha imorgon..
Jag hoppas att hon kommer ihåg att hennes hjärna inte sitter mellan hennes ben nu!
haha. Fan va jag skrattade, du är bara för skön! Och jag önskar Lycka till på provet!

Jag som fotat Citronen/Grannen


Enzymer bryter ner:
- kolhydrater till druvsocker (Glukos)
- Äggviteämnen (protein) till aminosyror
- fett till fettsyror




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0