Skolavslutnings kläder!

Okej, jag börjar få LITE panik över vad jag ska ha på mig till skolavslutning.
Tiden går fort nu och jag har fortfarande inte hittat någoning alls som faller mig i smak -.-

Så allvarligt talat om jag inte skulle hitta ett skit alls så funderar jag på att se ut ungefär såhär:

Google bild

Googlebild

mitt glada jag!


google bild

google bild

google bild
Alltså skaffa dreads lång ruffsiga och ASFETA! Ha en så plastig tiara som möjligt på huvet, förbereda mitt gulliga leende, en lång lång bob Marley T-SHIRT! stayups osså ett par redigt niciga skor!

Ah har ni något bättre förslag eller?






Kommentarer
Postat av: Bellman

höhö det blir nog fint ;)

2009-05-14 @ 17:38:34
URL: http://bellmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0