SLUTA TVÄTTA HUNDBAJS!

Haha som sagt min dag har varit fin!
Mitt humör har varit ovanligt bra :)
Haha Och jag lovar det kunde bara bli bättre..




Mamma jag och kära grannen gick ner i tvättstugan idag där hittade vi en lapp.
Där det stod nåt sånt här:
"SLuta tvätta hund skit! Jag är älergisk. Fattar ni eller!? Jag har inte kunnat tvätta på länge p.g.a DETT.. Jag bor PÅ detta huset Åxå!"
Jag börja ju garva en del, men jag har helt enkelt haft en bra dag så jag antar att allt blir kul då.
Tänkte svara på lappen
"Tanken har aldrig slagit dig att det kanske är ditt eget hår du hittar"
Mamma och grannen hindrade mig ganska fort, lika bra de








Nu är klockan snart halv 4 på morgonen, jag är ledig imorgon och nu blir de te o nana!
LÅNG SOVMORGON ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: frida, du vet hon som betyder allt för dig <3

haha den personen måste ju ha fet dyslexi oxå xD hahaha

2009-06-06 @ 00:22:43
URL: http://blondin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0