Utbrott framför Tv:n


Dagen vart lugn igår, jag och Citronen beställde hem mat, snackade och bara tog det lungt.
Självklart kollade vi på TV med..


Vi har precis fått in en boxer i nya lägenheten, men jag och Citronen satt (trots alla kanaler som finns) och kollade på TV4 nyheterna, GISSA EN GÅNG VEM SOM VISADES I RUTAN! EN GÅNG!
Vem? om inte: Reinfeldt?!
Det kan ju vara ett upprörande ögonblick för somliga att ens se honom.


Jag hoppar upp ur soffan och gapar lite, japp ut med ALLA mina agressioner på Reinfeldt!
Han stördes nog inte så mycket av det ändå, och än sålänge har jag inte lärt mig tekniken för att hoppa in genom TV rutan eller något sånt..

Reinfeldt

Jag kan ju göra upp en liten lista någon gång senare på varför jag inte är sådär superduper glad i Reinfeldt/moderaterna.. Och ni får självklart hjälpa till att fylla på den lilla listan sedan! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

öööööö

2009-05-13 @ 13:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0